Jak na zaměstnanecký zážitek?

Inspirujte se O2 Czech Republic

24. 6. 2019 ǀ Počet slov: 406

STÁLE ČASTĚJI SE SETKÁVÁME S POJMEM EMPLOYEE EXPERIENCE – ZAMĚSTNANECKÉM ZÁŽITKU. VÝZNAMNOU SOUČÁSTÍ DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE JE PROMĚNA SVĚTA PRÁCE. NOVÉ TECHNOLOGIE MOHOU VYŘEŠIT NEUSTÁLE SE MĚNÍCÍ POTŘEBY A ÚKOLY ZAMĚSTNANCŮ A POMOCI PROMĚNIT VNITŘNÍ STRUKTURU FIREM, PRACOVNÍ PROCESY A INTERNÍ KOMUNIKACI.

Jak na zaměstnanecký zážitek?

Inspirujte se O2 Czech Republic

24. 6. 2019 ǀ Počet slov: 406

STÁLE ČASTĚJI SE SETKÁVÁME S POJMEM EMPLOYEE EXPERIENCE – ZAMĚSTNANECKÉM ZÁŽITKU. VÝZNAMNOU SOUČÁSTÍ DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE JE PROMĚNA SVĚTA PRÁCE. NOVÉ TECHNOLOGIE MOHOU VYŘEŠIT NEUSTÁLE SE MĚNÍCÍ POTŘEBY A ÚKOLY ZAMĚSTNANCŮ A POMOCI PROMĚNIT VNITŘNÍ STRUKTURU FIREM, PRACOVNÍ PROCESY A INTERNÍ KOMUNIKACI.

Amanda LeClaire, analytička společnosti Forrester Research, vysvětluje, proč by firmy měly přistoupit k aplikaci tzv. designu zkušeností na interní zaměstnanecké aplikace. „Naše očekávání ohledně toho, co vytváří a dělá skvělý digitální zážitek, se nemění. Opravdu máme stejné očekávání pro bezproblémový a intuitivní typ digitálního zážitku, ať už jsme v práci nebo doma,“ říká Amanda a dodává: „Takový zážitek je samozřejmě závislý na typu technologie, kterou používáme.“

Digitální transformace

O2 Czech Republic

„Když najímáme pracovníky do našich obchodů a call center, zaměřujeme se na hledání jiného profilu lidí. Dříve byla naší prioritou schopnost pracovat s komplexním systémem a v prvních třech měsících společnost opustilo až 30 % obchodních poradců. Po spuštění nového systému se můžeme zaměřit na najímání lidí, kteří mají lepší prodejní než technické dovednosti – míra odchodu nám okamžitě klesla téměř na nulu.“

Jan Hruška, ředitel technologické divize O2

Příkladem využití aplikací orientovaných na pracovníky a zavedení procesů zaměřených na zaměstnance je společnost O2 Czech Republic. Portál Moje O2, který jsme pro největšího telekomunikačního operátora v České republice vyvíjeli, je doslova novou tváří společnosti.

Intuitivnější interní systémy umožňují O2 provádět strategické změny ve způsobu, jakým řídí své zaměstnance a postupy při přijímání nových.

Zaměstnanci O2 jsou schopni pracovat s novým CRM a portálem Moje O2 zcela přirozeně, což znamená, že se mohou plně soustředit na rozhovor se zákazníkem.

Nejen o proměně interních aplikacích a jejich dopadu na produktivitu a spokojenost zaměstnanců, ale i o celkovém průběhu digitální transformace O2 Czech Republic si můžete přečíst v ebooku ke stažení v tomto příspěvku.

Amanda LeClaire, analytička společnosti Forrester Research, vysvětluje, proč by firmy měly přistoupit k aplikaci tzv. designu zkušeností na interní zaměstnanecké aplikace. „Naše očekávání ohledně toho, co vytváří a dělá skvělý digitální zážitek, se nemění. Opravdu máme stejné očekávání pro bezproblémový a intuitivní typ digitálního zážitku, ať už jsme v práci nebo doma,“ říká Amanda a dodává: „Takový zážitek je samozřejmě závislý na typu technologie, kterou používáme.“

Digitální transformace

O2 Czech Republic

„Když najímáme pracovníky do našich obchodů a call center, zaměřujeme se na hledání jiného profilu lidí. Dříve byla naší prioritou schopnost pracovat s komplexním systémem a v prvních třech měsících společnost opustilo až 30 % obchodních poradců. Po spuštění nového systému se můžeme zaměřit na najímání lidí, kteří mají lepší prodejní než technické dovednosti – míra odchodu nám okamžitě klesla téměř na nulu.“

Jan Hruška, ředitel technologické divize O2

Příkladem využití aplikací orientovaných na pracovníky a zavedení procesů zaměřených na zaměstnance je společnost O2 Czech Republic. Portál Moje O2, který jsme pro největšího telekomunikačního operátora v České republice vyvíjeli, je doslova novou tváří společnosti.

Intuitivnější interní systémy umožňují O2 provádět strategické změny ve způsobu, jakým řídí své zaměstnance a postupy při přijímání nových.

Zaměstnanci O2 jsou schopni pracovat s novým CRM a portálem Moje O2 zcela přirozeně, což znamená, že se mohou plně soustředit na rozhovor se zákazníkem.

Nejen o proměně interních aplikacích a jejich dopadu na produktivitu a spokojenost zaměstnanců, ale i o celkovém průběhu digitální transformace O2 Czech Republic si můžete přečíst v ebooku ke stažení v tomto příspěvku.

Přečtěte si také

Jak na zaměstnanecký zážitek?

Digitální transformace v režii O2 Czech Republic - ebook s příběhem ke stažení

SAP pro inteligentní výrobu

Přistupte k modernizaci digitálních technologií s platformou SAP S/4 HANA

8 úkolů pro každého IT ředitele

8 věcí, které by měl mít každý IT ředitel na seznamu úkolů

Přečtěte si také

Jak na zaměstnanecký zážitek?

Digitální transformace v režii O2 Czech Republic - ebook s příběhem ke stažení

SAP pro inteligentní výrobu

Přistupte k modernizaci digitálních technologií s platformou SAP S/4 HANA

8 úkolů pro každého IT ředitele

8 věcí, které by měl mít každý IT ředitel na seznamu úkolů